RFU.GR

Από τον Οκτώβρη του 2016, μετακομίσαμε και πλέον θα μας βρίσκετε στο RFU.GR

Κυριακή, 10 Αυγούστου 2014

Γερμανοί ultras: "Όχι στην Red Bull!"

Αντιγράφουμε από την ιστοσελίδα του περιοδικού HUMBA! τις αντιδράσεις των Γερμανών οπαδών απέναντι στο αισχρό κατασκεύασμα Red Bull Leipzig.

Όχι στην Red Bull!!!

Η Red Bull Leipzig  ανέβηκε φέτος στην Bundesliga 2 και με την έναρξη της σεζόν 2014-15 υπήρξαν οι πρώτες οργανωμένες αντιδράσεις στην Γερμανία, σε πρώτη φάση από οπαδούς γερμανικών ομάδων της δευτερης κατηγορίας. Πριν την έναρξη του πρωταθλήματος συναντήθηκαν αντιπροσωπείες ultras διάφορων ομάδων και αποφάσισαν να ξεκινήσουν μια δυναμική καμπάνια εναντίον της ομάδας της Red Bull, η οποία μέσα σε πέντε χρόνια από την ίδρυση της κατάφερε, με τη βοήθεια εκατομμυρίων ευρω που δαπανήθηκαν από τη διεύθυνση της εταιρείας, να φτάσει στην δεύτερη κατηγορία του γερμανικού ποδοσφαίρου.
Karlsruhe3
Οι ultras αποφάσισαν να σε πρώτη φάση δύο πράγματα: Πρώτον, να εκδηλώσουν την αντίθεση τους στο «κατασκεύασμα» της Red Bull Leipzig με πανό και πλάκατ στα γήπεδα τους και δεύτερον, να μπουκοτάρουν τους αγωνες με την ομάδα του κόκκινου τάυρου, εντός και εκτός έδρας. Επίσης καλούν σε αλληλεγγύη και συμπάρασταση και τους ultras των ομάδων της Bundesliga. Σύνθημά τους είναι το «Όχι στην Red Bull – Για σας είναι μόνο μάρκετινγκ, για μας τρόπος ζωής», αναφερόμενοι φυσικά στην αντίληψή τους για το ποδόσφαιρο.
1-fc-kaiserslautern-1860-muenchen-2-bundesliga-2014-2015-11
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του διευθυντή της εταιρείας της Red Bull, στόχος της ομάδας είναι να φτάσει του χρόνου στη Bundesliga και όχι μόνο να πρωταγωνιστήσει εκεί αλλά και στο Τσου Λου. Αν γίνει κάτι τέτοιο θα είναι η μοναδική ομάδα με μηδέν ιστορία που θα έχει πετύχει κάτι τέτοιο. Να πούμε επίσης πως στη Λειψία υπάρχουν ακόμη δύο ομάδες, η Λοκομοτίβ που ιδρύθηκε το 1896 και είναι η πρώτη ομάδα που κατέκτησε το πρωτάθλημα στη Γερμανία το 1903, και η  BSG Chemie Leipzig, της οποίας η ιστορία ξεκινάει το 1899. Πλάι στην ποδοσφαιρική ιστορία 100 και πλέον χρόνων στην περιοχή, έρχεται να προστεθεί τα τελευταία χρόνια μια ομάδα – προϊον που στηρίζεται στα φράγκα, το μάρκετινγκ και στο Logo. Απόλυτα δικαιολογημένες οι αντιδράσεις των οπαδών στη Γερμανία, που ελπίζουμε να γίνουν ακόμα πιο έντονες και να βάλουν τελείως στο περιθώριο τη συγκεκριμένη ομάδα. 
Περισσότερες πληροφορίες για την καμπάνια δείτε εδώ: www.nein-zu-rb.de  
Sotrek

Δεν υπάρχουν σχόλια: